Pirelli Scorpion Allroadbanden en de VStrom

Technische tips, verslagen eigen onderhoud, banden, olie en elektronica
McEagle
heel veel berichtjes

Pirelli Scorpion Allroadbanden en de VStrom

Berichtdoor McEagle » Do Sep 24, 2015 20:22

Pirelli Scorpion Allroad banden en de VStrom

Aanstaande zaterdag laat McTimothy mooie allroadbanden op zijn Black Rhino monteren. Goed smoelende banden die het prima doen op droge weg, in de regen en op anders verhard....... Inclusief montage voor en achter voor 225 euro. Da's een koopje!

waar:
MVM / VStrom Centrum Soesterberg

reviews-4-0-18031300-1418509041.jpg
reviews-4-0-18031300-1418509041.jpg (43.39 KiB) 985 keer bekeken

McJaap
heel veel berichtjes

Re: Pirelli Scorpion Allroadbanden en de VStrom

Berichtdoor McJaap » Vr Sep 25, 2015 09:07

Ik heb 't niet opgezocht, maar dat lijkt me inderdaad poezelig goedkoop: ik betaalde voor m'n laatste achterband, gemonteerd, € 200,- ; ok, dat is dan wel een èchte Dunlop ... ;-)
You know, I never could see the connection between a hammer and a nail. Now I know they both get hurt...

What whisky will not cure, there is no cure for!

McEagle
heel veel berichtjes

Berichtdoor McEagle » Vr Sep 25, 2015 20:25

De schipper van de Pannenkoekenboot vaart 2 uurtjes later morgen; ik kan (en ga) morgenochtend vroeg met McTimothy mee naar het VStrom Centrum :-) Meteen 's m'n TKC70 voorband laten zien (zonder verwachtingen overigens) en eens praten over een grote grote beurt.

McTimothy
post al wat vaker

Berichtdoor McTimothy » Do Okt 08, 2015 15:12

Ook al heb ik nog niet meer dan een kilometer of 500 met deze banden gereden, ik wil toch vast zeggen dat
de banden me uitermate goed bevallen. Zeer prettig in de bochten en ik voel me dan ook zeker in elke bocht.
Nu heb ik nog niet gek veel ervaring met verschillende banden voor allroaders, maar ik kan de banden zeker aanraden :wink:

McTimothy
post al wat vaker

Berichtdoor McTimothy » Do Okt 08, 2015 15:12

McEagle schreef:De schipper van de Pannenkoekenboot vaart 2 uurtjes later morgen; ik kan (en ga) morgenochtend vroeg met McTimothy mee naar het VStrom Centrum :-) Meteen 's m'n TKC70 voorband laten zien (zonder verwachtingen overigens) en eens praten over een grote grote beurt.

Heb jij trouwens nog iets terug gehoord over die voorband McEagle?

McEagle
heel veel berichtjes

Berichtdoor McEagle » Za Nov 14, 2015 15:20

De voorband is onder garantie door Continental vervangen McTimothy. Saillant detail...... de claim heb ik gedaan bij plm 3000 km, de vervanging is gedaan bij dik 8000 km. Gewoon no nonsense, een nieuwe band inclusief montage en balanceren, zonder 1 eurocent bijbetaling.

Je bent vast inmiddels alweer wat km's verder met jouw Pirelli's. Gezien de enorm scherpe prijs die je betaald hebt, ben ik heel benieuwd hoe de ervaring nu is. Tell us!

McTimothy
post al wat vaker

Re: RE: Re: Pirelli Scorpion Allroadbanden en de VStrom

Berichtdoor McTimothy » Ma Nov 16, 2015 18:23

McEagle schreef:De voorband is onder garantie door Continental vervangen McTimothy. Saillant detail...... de claim heb ik gedaan bij plm 3000 km, de vervanging is gedaan bij dik 8000 km. Gewoon no nonsense, een nieuwe band inclusief montage en balanceren, zonder 1 eurocent bijbetaling.

Je bent vast inmiddels alweer wat km's verder met jouw Pirelli's. Gezien de enorm scherpe prijs die je betaald hebt, ben ik heel benieuwd hoe de ervaring nu is. Tell us!

Met de wat nattere wegomstandigheden, blubber, zand en gravel moet ik zeggen dat ze het goed doen die bandjes. Heb nu een paar keer wat gravelwegen gehad en wat wegen met wat modder.Voel me dan
zeker en veilig op de motor.

Nu rij ik meestal wel wat rustiger op zo'n moment, dus echt de grenzen en mogelijkheden van de band vind ik moeilijk om aan te stippen, maar ze rijden in ieder geval smooth. :-)

Verstuurd vanaf mijn GT-I9301I met Tapatalk

Terug naar “Motortechniek en -onderhoud”